نرم افزار اموال

قابلیتهای کلی سیستم اموال بقرار زیر می باشند :
- طبقه بندی دارائیها و ارائه منطق کدگذاری دارائیهای ثابت بر اساس ویژگیهای دارائیهای مورد استفاده
- امکان استخراج گزارشات مورد نیاز جهت حسابرسان و مدیریت
- فراهم کردن امکان ثبت هزینه استهلاک بر اساس ضرایب قانونی در مراکز هزینه و حسابها
- امــــکان تنظیم اسناد حسابداری مربوطه به خرید ، ایجاد ، فروش دارائیهای ثابت و هزینه تعمیرات اساسی دارائیها .
- قابلیت انعکاس نقل و انتقال دارایی های ثابت نزد افراد .
- صدور اسناد حسابداری مربوط به هزینه استهلاک به تفکیک مراکز هزینه و مراکز مسئولیت مربوط
- تهیه گزارشات اموال نزد کارکنان
- تهیه گزارشات و آماری از اموال کم بها
- نگهداری اطلاعات تعمیرات اساسی و ملحقات و سایر اقلام وابسته دارائیهای ثابت در سیستم اموال
- نگهداری سوابق نقل و انتقال دارائیهای ثابت بین مراکز و افراد مختلف
- امکان تبادل اطلاعات با سایر سیستمهای اطلاعاتی
- امکان نگهداری و کنترل بیمه دارائیهای ثابت بصورت تجمیعی یا منفردا”