نرم افزار اتوماسیون اداری CSD

امور دبیرخانه
- طبقه بندی اسناد به صورتهای عادی ، محرمانه، خیلی محرمانه، سری و بکلی سری
- ثبت آسان کلیه نام های وارده ، صادره و داخلی
- امکان الصاق ضمایم مختلف به نامه ها اعم از ( تصاویر، فاکسها ، نقشه ها، …) و مشاهده آنها توسط برنامه های مربوطه
- امکان اولویت بندی ، رمزگزاری و امضای الکترونیکی نامه ها
- ثبت مکاتبات در دفتر ارسال و مراسلات ( اندیکاتور) با قید زمان ورود و خروج و سایر و دیگر مشخصات ، صدور رسید
- امکان Scan نامه ها و اسناد مستقیما” از داخل برنامه و ویرایش و اصلاح آنها
- امکان ویرایش ، بایگانی، صدور دستور، پی گیری و ارجاع اسناد توسط کاربران مجاز
- ایجاد زنجیره بین اسناد مختلف ( عطف ، بازگشت ، پیرو و ارجاع)
- ارسال اسناد برای چند کاربر بطور همزمان ( اصل و رونوشت)
- ثبت تغییرات بر روی اسناد و نگهداری سوابق اسناد و نامه ها باذکر زمان و نام کاربر
- امکان تعیین مهلت زمانی برای اقدام برروی یا پاسخ به یک نامه
- تعریف روش شماره دهی به اسناد مختلف ( صادره، وارده و داخلی) و اختصاص یک شماره واحد به هر نامه بعنوان شناسه آن به منظور جلوگیری از هر گونه اشتباه در آینده
- ایجاد سبد ورودی و خروجی برای هر کاربر و ثبت زمان ورود و خروج اسناد
- ایجاد بانک اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی ، آدرس و مشخصات آنها
- امکان طراحی چارت سازمانی بصورت گرافیکی و پویا
- امکان تعریف پستهای سازمانی و ارتباط آنها با کاربران ( امکان تعریف جانشین برای کابران)
گردش کار
- امکان تعریف گردش کار برای مکاتبات واحدهای سازمانی ، سلسه واحدهای سازمانی یا در سطح کل تشکلیات
- امکان پیگیری و کنترل کار گردش کارها در طول مسیر و رفع موانع و مشکلات
- تعریف گردش کار بسته به نوع اسناد و مکاتبات توسط مدیر سیستم بصورت گرافیکی و پویا
- انتقال خودکار اسناد بین کاربران بر اساس گردش کار مربوطه
- امکان گزارش و اعلام اخطار در صورت توقف بیش از حدیک چرخه کاری
- بایگانی
سیستم دبیرخانه
- امکان تعریف بایگانی های مختلف در سطوح مختلف
- امکان بایگانی نمودن اسناد در فایلهای مختلف بصورت منطقی یا فیزیکی
- امکان ایجاد نسخة زنده (Hold Copy) از اسناد در هنگام بایگانی
- امکان انتقال اسناد به بایگانی راکد در موعد تعیین شده
- امکان فایل کردن اسناد و نامه ها در چندین فایل بصورت همزمان
- حاشیه نویسی و علامت گذاری بر روی نامه ها و اسناد
- امکان استفاده از قلم نوری برای نوشتن در کنار یک متن
- امکان علامت گذاری برروی اسناد( مانند کنترل شد ، تائید شد ، فاکس شد و …..)
- امکان کشیدن ماژیک رنگی برروی بخشی از متن یا خط زیر آنها
- امکان کشیدن علائم هندسی در کنار متون
مدیریت کاربران :
- امکان تعریف کاربران، حوزه فعالیت و نحوه ارتباط آنها
- امکان تعریف مجوزها برای یکایک کاربران و تعیین جانشین برای هریک ازآنها
- امکان غیر فعال کردن کاربران
- تعیین ساعات دسترسی کاربران به سیستم
- امکان تعیین سطح دسترسی به اسناد طبقه بندی شده برای هر کاربر
- تعیین سطح دسترسی برای ویرایش ، ارجاع، صدور دستور، پی گیری ، بایگانی و حذف اسناد
- ثبت تمامی فعالیتهای کاربران در ارتباط با سیستم
جستجو و گزارشات
- امکان چاپ اسناد ، ارجاعات ، اقدامات و پیگیری های مربوطه بدون محدودیت بر انواع چاپگرها
- امکان چاپ سوابق اسناد با ذکر زمان دقیق و نام کاربر
- امکان جستجوی کامل در متن نامه ها و سایر فیلدها
- امکان تعریف خلاصه برای ضمایم تصویری و جستجو در آنها
تسهیلات
- امکان Scan تصاویر مستقیما” از داخل برنامه و ویرایش و اصلاح آنها
- امکان حاشیه نویسی و امضای الکترونیکی توسط قلم نوری
- ارتباط مستقیم با ویرایشگر MS Word برای تهیه متون نامه ها
- امکان Import و Export با برنامه های مختلف ویندوز
- امکان تعریف فرمهای اداری با ساختار و عناوین مختلف