نرم افزار انبار و کنترل موجودی

قابلیتهای کلی سیستم انبار / حسابداری انبار ( کنترل موجودی ) بقرار زیر می باشند :
- تدوین روش معرفی اقلام انبار در سیستم مکانیزه ، اطلاعات پایه ای ، حسابهای معین موجودی ، مراکز مصرف حسابهای متقابل مصرف ، مواد اولیه و منابع تامین مواد و نگهداری سوابق قیمت خرید و سایر اطلاعات مرتبط دیگر.
- تدوین جداول تشخیص حسابهای متقابل و صدور اسناد حسابداری مربوط در هنگام ورود و خروج اقلام از انبارها .
- امکان ورود اقلام موجودی و صدور کالا در حالتهای مختلف
- امکان نقل و انتقال بین انبارها
- فراهم کردن امکان استخراج قیمت استاندارد اقلام انبارها بر اساس سوابق و اطلاعات
- برقراری ارتباط با سایر سیستم های مربوط
- فراهم کردن کنترل های مورد نیاز در سیستم بر اساس اصول متداول حسابداری
- تعیین روش استخراج قیمت تمام شده اقلام خریداری
گزارشات سیستم در سطوح مختلف از قبیل :
- خلاصه گردش ریالی انباشته گروههای حساب موجودی
- گزارش انباشت موجودی ها
- گزارش اقلام صادره بر اساس مراکز و حسابهای متقابل
- گزارش اقلام وارده بر اساس حسابهای موجودی و مرکز خرید
- گزارش تفاوت مبلغ استاندارد و واقعی گردش اقلام در انبارها.
- تنظیم گزارشات تحلیلی ABC از اقلام انبار
- سایر گزارشات مورد نیاز مدیریت در سطوح مختلف
- امکان شمارش دوره ای موجودیها بر اساس انتخاب اقلام عمده از فایلهای کامپیوتر و استخراج گزارشات نتایج شمارش
- امکان اعمال تغییرات مشخصات اقلام انبارها در سیستم اطلاعات پایه و انجام تعدیلات مربوطه در حسابهای مرتبط
استقرار سیستم انبارگردانی
- امکان جستجوی اقلام در موجودیهای انبارها بر حسب مشخصات مختلف از جمله قسمتی از نام در هر مکانی از شرح اقلام
- امکان استخراج مبالغ ناشی از تغییر روش قیمت گذاری موجودی ها در مقاطع زمانی مختلف
- فراهم گردیدن امکان اعمال هرگونه تعدیلات ناشی از تغییر کد و یا قیمت از هر مقطع زمانی مورد نیاز
- امکان صدور اسناد حسابداری
- امکان ارتباط این سیستم با سایر سیستمها و کاربران .
- امکان دسترسی به کاروکس دو قلم از کالا در بخشهای مختلف سیستم .
- امکان دسترسی به میزان موجودی در دسترس در قسمتهای مختلف سیستم .